Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2012 21:06 - Един призрак броди из Агенцията по вписванията – този на безотговорността…Обаче виновни уви, НЯМА.
Автор: 444 Категория: Политика   
Прочетен: 3651 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

      Когато преди четири  дена реших, че е време да се заема с подаването на годишните финансови отчети, подозирах че ще имам емоции, но фантазията ми явно ме е подвела..

       В цялата тази сага има една уловка и тя е в парите –обещанието, че ако подадете отчетите по електронен път, ще заплатите сумата от 25 лева…а иначе таксата вписване е 50лева. Не ми се рови в интернет, за да намеря цветистите хвалебствия на “отговорни фактори” затова как щели сте да си спестите ходене дотам и чакане на опашки, затова как организацията в Агенцията е достигнала сияйни висоти и как хората се скъсали да подават отчетите тъкмо по електронен път, това е излишно…, аз ще коментирам какво съм видял с очите си.

       Агенцията по вписванията е под шапката на Министерството на правосъдието и обслужва Търговския регистър. Миналата година бяхме свидетели на срамен цирк, когато тя спря да работи, а хората почти откачиха в опита си да бъдат изрядни и да подадат отчетите си в срок. Тогава се редихме на безумни опашки, я някои телевизии дойдоха да снимат “шоуто”. В крайна сметка поне за мене сагата приключи без последствия, но няма да забравя че месеци наред търсех да открия заветните отчети в сайта, но все ги нямаше..Изненада беше да науча от медиите за “чудесно свършената работа” на шефката на Агенцията, Виолета Николова и за чудесната атестация която си беше самонаправила с респектиращия БОНУС от 72 хиляди лева, определени като   “допълнително материално стимулиране”, за които непонятно защо обаче тя отказа да даде информация, считайки това за вид непростима ерес..Както и да е, вятърът на уволнението се оказа попътен за нея и я отвя дотам, че повече нищо не се чу за нея и вероятно не съм бил само аз да смятам, че нещата с Агенцията са се променили..

       След като изгледах видеоматериала за подаването с електронен подпис и след известно ровичкане из форумите, се заех със същината, но колкото и да бях обръгнал на номера и недоглежданици на родната административна машина, надписът Service Unavailable на страницата на сайта, буквално ме побърка, а опитите ми да го накарам да се пръждоса бяха напразни – нахалника ми се блещеше със злорада упоритост, дотам,че щях да потроша компютъра..Спестявам “хубавите отзиви” по мой адрес затова, как нищо не съм разбирал и че “явно” не съм правел каквото трябва..В крайна сметка решихме с управителя да дойдем днес в 06,30 сутринта, за да се опитам да си свърша работата, защото смятах, че тогава лудите ми колеги със сигурност ще са по-малко точно по това време и че повечето блажено ще спят…След 5 часа епична борба, трябваше да призная, че съм голям наивник и трябваше да изфорсирам нещата по традиционния начин –пълномощно при нотариус и търчене до Агенцията, за да подам отчетите на гише. Драмата приключи успешно, макар че ПАК бях изкаран виновен, но…като и да е. Поне за мене е странно, че по този въпрос с неизпълнените обещания на АГЕНЦИЯТА, медиите си мълчат, а в интернет пространството витае някакво..”мълчаливо съзаклятие”. Аз обаче се питам (и с основание) КОЛКО фирми са подведените по този неприятен начин и вместо 25лв, са платили 50лв + таксите. Подразбира се, че изхабените нерви са..БЕЗ ПАРИ !

      Казват, че надеждата умирала последна и затова нека да успокоя хората, които не са успели да подадат отчетите си навреме, т.е. днес- ТЕ ЩЕ МОГАТ ДА ГО НАПРАВЯТ И УТРЕ – 30.06.2012г. Дано съм бил полезен на някого…Надявам се. Надявам се и че все някой ден призрака, който броди из коридорите на Агенцията (този на безотговорността) , ще намери своя дългоочакван покой.

 АМИН !

  

IRONIC





Гласувай:
2



1. idealist - Не е призрак то :)
29.06.2012 21:20
Сигурно е поредната Калинка...
цитирай
2. dinkov - Динков
29.06.2012 23:39
Ако това те успокоява, не си единствен. Мен не ме успокоява, затова утре сутринта ще висим с бая колеги пред Агенцията по вписвания. Когато някой не си изпълни задълженията плаща. Ако аз, ти и другите маймунки като нас ако не си внесем ГФО - то в срок, ще се разделим с хиляда левчета. С колко левчета ще се разделят чиновниците които не ни осигуряват това което го дава закона. Мога да ти кажа: - с "0". Дори нещо повече. Ще сме виновни ние, че блокирваме системата. И това ако е държава.
Една от причините никой да не иска да предприема нещо е тази. Това не са чиновници които трябва да служат на нас, а дребни рекитьорчета. Макар то като се замисли човек, ако от тези хора става нещо свястно, няма да станат службаши. Навярно много хора ще се засегнат, но истината много често е неприятна.
Лошото е, че младите не искат да живеят в такава калпава държава и като разберат, че нищо не могат да променят, си взимат партакешите и изчезват навън. Жалко за красивата ни Родина.
Ицко
цитирай
3. анонимен - Отговорни държавници - Отговорни институции
01.07.2012 15:24
Мисля, че тактиката на отговорните е много правилна. Така или иначе, никой не им търси отговорност за това дали са публикували резултатите или не, то по-добре е в хазната да постъпи по-голямата такса. То ако всеки вземе да икономисва, откъде после за премии.
Иначе, аз неразбирам изобщо защо трябва да се плаща такса, когато си успял да подадеш по електронен път? Никой от подаващите няма интерес за това, ното гори от желание да си губи времето с излишни глупости. Тогава излиза, че тези които имат интерес от тази информация, би следвало да я заплащат на тези които си губят времето да я предоставят. С други думи, правилно е да получаваме а не да плащаме за туда си.
Трудностите за които по-горе е описано са само черешката на тортата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 444
Категория: Политика
Прочетен: 457516
Постинги: 129
Коментари: 156
Гласове: 258
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Никола Петков - враг и на царя, и на комунистите
2. Никола Петков - Уикипедия
3. Фамилията Петкови и политическата история на Нова България
4. Как парламентът се подигра с нас
5. Опасните новини. ДАНС срещу интернет и прогреса
6. Какво да очакват 7,5 милона българи
7. ПРОГРАМА ЗА ИЗТРЕБВАНЕ НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД - Приета на московския ционистки конгрес 1988 г.
8. Голата Истина или една Антибългарска статия
9. Европейски парламент
10. Информационните технологии и Гражданското Общество
11. Портал Европа
12. Екип Нюз - Кажи на баба си кой й изяде пенсията
13. Новини и събития около о.р. генерал-лейтенант д-р Бойко Борисов, кмет на София
14. Агросъвети
15. АЕЦ "Белене" не е нужна на България
16. Владимир Путин даде домашно на Бойко Борисов
17. "Тогава продължаваме по нашия сценарий"- Напъни се... ГОЦЕ...Давай...
18. ДЕКОМУНИЗАЦИЯТА
19. КОЙ и КЪДЕ по света ЗАБРАНЯВА партии в 21 век? Бойко Борисов, разбира се. В България, естествено.
20. Черен списък на фирмите, организациите и личностите, които унищожават българската природа
21. Де зората
22. Европейската криза – шанс за радикално възраждане на света